Go Germ Fighter Gel Hand Sanitizers Safe for Kids by Audelia Naturals

Thursday, April 16, 2020
As Salam semua, musim PKP ni apa aktiviti keluarga yang korang buat di rumah? Masuk minggu ke 3 ni dah rasa bosan sampai pening nak fikir menu masak apa untuk harian. Seperti saranan Kerajaan, musim virus ni kita kene jaga kebersihan. Sentiasa basuh tangan dan diri serta kawasan sekitar kita. Pastikan jaga jarak sosial dan jangan keluar rumah. Hanya jika perlu. Macam keluarga Wa, area kedai dekat dan tak perlu risau untuk mencari bahan makanan basah dan juga kering. Sekarang ni semua online saja, Alhamdulillah kan negara kita murah dengan sumber makanan.


Bercakap mengenai sanitizer, ia di gunakan jika tiada sumber air. Audelia Naturals jenama barangan essential oils yang dah lama keluarkan sanitizer malah ia adalah keluaran pertama produk dari AN! Ya, Go Germ Buster (GGB) adalah sanitizer spray yang memang laku. Tapi sekarang masih menunggu stok dari HQ masuk. Tapi jangan risau!!!

Kita ada satu lagi sanitizer yang baru tetapi version gel. Apa yang menarik, sanitizer selamat untuk kanak-kanak terutamanya atas 2 tahun. Memang ramai yang cari sanitizer tapi adakah ia selamat digunakan? Kandungan alkohol yang begitu tinggi juga tak elok untuk kulit. 



Gel Sanitizer adalah keluar terbaru dari AN. Iainya mengadungi alkohol 65% sahaja dan ia juga percentage yang disarankan untuk pengeluar sanitizer untuk membasmi kuman/virus. Yang menariknya gel ini cepat kering dan juga bagus untuk kulit sebab mengandungu Aloe Vera dan Peppermint Oil. Lagi best bau bukan bau alkohol tapi bau honeydew! Exited tak? Harga RM25 saja. Boleh whatsapp untuk order ya. Wa ada buat postage setiap hari.

Boleh juga melawat IG @audelia.bangi if nak tengok produk lain okay :)


No comments:

Post a Comment

@instagram

Latest Instagrams